כחלק מלימודי הלשון בחטיבה העליונה, נדרשים התלמידים על פי הרפורמה החדשה לבצע משימות לימודיות שונות המהוות חלק מציון הבגרות. הרציונל שעומד מאחורי הרעיון הוא לאפשר לתלמידים ללמוד את המקצוע (ומקצועות נוספים) בדרך חווייתית יותר, בעלת משמעות וכזאת שתגרום להם להיות יותר אקטיביים במסגרת הלימודים. תלמידי כיתה י'9 שלמדו על שפת הפרסומת הישראלית החליטו שהפרויקט המסכם שלהם יהיה הכנת כרזות פרסום למוצרי הגבינה והדבש המיוצרים במשק של ניר העמק. יחד עם המורה נועה בן חמו הם עבדו על מציאת סלוגנים קליטים ומובנים שישפיעו על קהל היעד וכן על עיצוב גראפי של מודעות הפרסום ובסופו של תהליך הציגו את הכרזות הסופיות שאמורות לשווק את התוצרת. "זה תהליך ארוך שאנחנו עובדים עליו הרבה זמן", סיפרה בן חמו. "בדרך הזאת, המקצוע הופך להיות הרבה יותר פרקטי ומוחשי עבורם. הם שותפים לעשייה, מרגישים שייכות ומעורבים מההתחלה ועד הסוף בתהליך". יצוין כי כל כיתה עובדת על מיזם אחר כסיכום לתהליך הלמידה המשמעותית כאשר צוות לשון בהובלת מיכל וינטר, מנחה את התלמידים לאורך השיעורים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.