ויצו ניר העמק הוא מותג ייחודי, בית ספר שש שנתי הממוקם בעמק יזרעאל.
משחר הקמתו בשנת 1927 שואף ביה"ס לחנך למצויינות ולהשגיות, תוך חתירה מתמדת למיצוי היכולות של כל אחד ואחת בהלימה לפסוק "חנוך לנער על פי דרכו.." (משלי כ"ב, 6) ובמתן יחס חם ותומך לכל לומד.

אנו מאמינים בקיום שיח פתוח בין כל באי הכפר מתוך אמונה כי הידברות מצמיחה חווית לימוד טובה יותר ואקלים נוח להשגת היעדים החינוכיים אותם אנו רוצים להשיג. הצוות החינוכי בכפר הינו ותיק, מקצועי, משתלם ומתעדכן במגמות החינוך החדשות.

בויצו ניר העמק התלמיד עומד במרכז העשייה החינוכית. הוא נדרש לגלות מעורבות ורגישות כלפי החברה והמדינה בה הוא חי ולכן הצבנו לעצמנו מטרות: הכוונת התלמיד למעורבות פעילה ברוח ערכי הדמוקרטיה היהודית הפלורליסטית וברוח שוויוניות והכרה בערך האדם.

חיזוק הזהות היהודית, העמקת הידע ותחושת המחויבות של התלמיד לגבי זהותו היהודית-ישראלית.
חיזוק הדימוי העצמי של התלמיד, מימוש הפוטנציאל הטמון בו והבעת אמון ביכולתו האישית.
יצירת סביבה המעוררת סקרנות דחף להתנסות ומתוך כך הרחבה של תחומי הלמידה והידע.

בוגרי הכפר נושאים בהערכה ובגעגוע את זיכרון התקופה של בית הספר שידע להיות גם בית, שדגל בהידברות ובכבוד הדדי וניסה לתת לכל אחת ולכל אחד את התחושה שהוא מסוגל להגשים ולמצות את הכישורים הקיימים בו.

תקוותנו היא שכל אחד מכם וכל אחת מכן יחושו שבית ספרנו הוא גם הבית שלו, שתבואו לכאן באהבה כל בוקר, שתעריכו את הצוות החינוכי שעובד אתכם ורוצה בהצלחתכם ותרגישו שהכפר נותן לכם אפשרות למצות את הקיים בכם.

אני גאה בעשייה היומיומית של ביה"ס
ומאחלת לכולנו הגשמה וצמיחה,
אסתי כהן

בואו לצמוח איתנו להצלחה!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים על מסלולי הלימוד ב"ויצו ניר העמק".