"לא יכולנו לבקש פתיחת עונה טובה מזו, בה כולם רואים כמה אנחנו עובדים קשה ומכוונים הכי גבוה שאפשר", אמר בתום המשחקים שניר כהן, המאמן של ניר העמק

כפר הנוער ויצו ניר העמק ארח בסוף השבוע שעבר במקצועיות רבה את המחזור הראשון של הליגה הלאומית בכדורשער, ספורט פראלימפי ללקויי ראייה ועיוורים. בכפר התארחו בסוף השבוע עשרות רבות של שחקנים, מאמנים ואנשי צוות מכל קבוצות הליגה, כולל קבוצת הכפר שאותה מאמן המאמן שניר כהן. המשחקים התחילו ביום שישי ונמשכו לאורך השבת. בין הקבוצות שלקחו חלק במשחקים: באר שבע, ירושלים, אום אל פאחם, גליל עליון, קרית ביאליק, בית הלוחם תל אביב, עתודת בנות וויצו ניר העמק.
מנכ"לית הכפר אסתי כהן ציינה בגאווה כי לשמחתה ולשמחת אנשי הכפר הנבחרת המייצגת את ניר העמק זכתה וניצחה בכל שבעת המשחקים בהם לקחה חלק. בעתיד יתקיימו עוד שני מחנות של תחרויות ובסיומם תוכרז הנבחרת המנצחת. בשנה שעברה ויצו ניר העמק הגיעה למקום השני. הנבחרת של ניר העמק הוקמה לפני כחמש שנים – כשלקוי הראיה הראשון הגיע לכפר ובהמשך הצטרפו שחקנים נוספים הזוכים להצלחה מרשימה בכל קנה מידה. מלבד מרתון המשחקים נהנו שחקני כל הקבוצות מהאווירה החמימה והכפרית בניר העמק. הם התכנסו במהלך יום שישי לארוחה חגיגית ומגבשת, כולל קבלת שבת עם חניכי הפנימייה. במקביל זכו כלל השחקים לקבל חבילת דברי מתיקה- מתנת בנק הפועלים. אסתי כהן הוסיפה וסיכמה כי היה זה סופ"ש ספורטיבי מוצלח, מרגש ומעניין.

עובדי בנק הפועלים מסניפי עפולה עלית וכפר תבור יחד עם התשורה לשחקנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בואו לצמוח איתנו להצלחה!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים על מסלולי הלימוד ב"ויצו ניר העמק".