החופש הגדול הוא זמן נפלא, רגע שכל תלמיד מחכה לו אחרי שנת לימודים עמוסה ומתישה: משימות, עבודות, מבחנים, ציונים, בגרויות ומה לא בעצם? כל אלו מסתיימים בלמעלה מחודשיים של זמן פנוי שעומד לפתע לרשות הילד. אז מה עושים עם הזמן? איך מנצלים אותו נכון? כיצד לא משתעממים ובכל זאת נהנים? צוות מורי ניר העמק ליקט עבורכם כמה עצות טובות שתוכלו להיעזר בהן על מנת לעבור את החופשה על הצד הטוב ביותר:

  1. הקפידו על שינה בשעה סבירה. למרות היעדר לו"ז מסודר בבוקר, שינה טובה ומספקת היא הכרחית לשמירה על הבריאות ועל ערנות נדרשת לכל סוג של בילוי: בריכה, ים, סרט וכו'.
  2. עשו פעילות גופנית. הליכה קצרה בשעות הנעימות של היום. משחק כדור עם חברים, ריצה, שחייה וכל פעילות שתגרום לכם להניע את השרירים, אפילו לפרק זמן קצר.
  3. השתדלו לא לבהות כל היום מול המסך. גלישה אינסופית באתרי אינטרנט או שהייה ארוכה ברשתות החברתיות/ וואטסאפ וכן מול הטלוויזיה, עלולה להזיק לראייה וכן מבזבזת זמן יקר בו ניתן לעשות מגוון של דברים אחרים: מפגש חברים, בילוי משפחתי או סתם הכנת ארוחה טעימה או מזינה לעצמכם וליקרים לכם.
  4. ארגנו לכם סדר יום. גם בחופשה ניתן להציב מטרות לטווח קצר: לכל יום, לשבוע רצוף או אפילו לפרק זמן של כמה שעות. חישבו מה הייתם רוצים לעשות בזמן העומד לרשותכם, נסו לתחום את היעדים בזמנים מסוימים שנוחים לכם.
  5. איכלו באופן מסודר. ארוחות מזינות הן בריאות ויעזרו לכם לתפקד כמו שצריך. הן ימנעו עצבים, עייפות וחולשה. ירקות, פירות, גבינות ושאר מיני מזונות שיגרמו לכם להרגיש טוב יותר. הקפידו על מספר ארוחות קבוע ובמרווחים נכונים והימנעו מצריכת חטיפים, ממתקים או מזון מהיר יתר על המידה

הכי חשוב, שימרו על עצמכם, הקפידו לשתות כמות מים מספקת, לחשוב כובע, להימרח בקרם הגנה, לנוח בשעות החמות של יולי-אוגוסט ובעיקר נצלו את הזמן לבלות, ל'טעון את הסוללה' שלכם מחדש בכדי שנוכל להיפגש שוב בשנת הלימודים הבאה. חופשה נעימה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בואו לצמוח איתנו להצלחה!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים על מסלולי הלימוד ב"ויצו ניר העמק".