את האירוע בויצו ניר העמק הובילו תלמידי שכבת י', מועצת התלמידים ונציגי ההורים שמלווים בכל ימות השנה כוועדת חינוך בית ספרי – כולם יחד דאגו להפקה המרשימה. צילום: גד לוי

פשוט לומר תודה: לפני מספר ימים צוין "יום המורה" בכל רחבי בתי הספר בישראל ובין היתר גם בכפר הנוער ויצו ניר העמק. "יום המורה" הוא יום הוקרה והערכה למורות ולמורים, על עבודתם בחינוך דור העתיד והצדעה לכל העוסקים והעוסקות במלאכת ההוראה. מטרת יום המורה היא להביע את ההערכה והוקרת התודה שרוחשים למורים – מתוך הבנה כי הם המפתח להצלחה. את האירוע בויצו ניר העמק הובילו תלמידי שכבת י', מועצת התלמידים ונציגי ההורים שמלווים בכל ימות השנה כוועדת חינוך בית ספרי – כולם יחד דאגו להפקה המרשימה. בחצר בית הספר נפרש כמדי שנה שטיח אדום בו צעדו עם המון חיוכים המורים. בהמשך נהנו המורים מארוחת בוקר מגוונת ומזינה עם מטעמים לרוב ולקינוח הם התענגו על דברי מתיקה ועוגות מושקעות.

החגיגה עבור מורי הכפר המשיכה בחדר המורים שם הם זכו לשלל טיפולים מגוונים כולל מסז'ים, טיפולי רפלקסולוגיה, תספורות, פנים ועיצובי שיער על ידי אנשי מקצוע ותלמידים וכן טיפולי טיפוח דוגמת לק בציפורניים. ועד ההורים בבית הספר בראשות מירי סבג לקחו חלק פעיל ומרכזי בארגון היום ופינוק המורים ובעקבות זאת זכו להמון מילות שבח והוקרה. גם הנהלת הכפר פינקה את המורים בשי מתוק וצנוע. במקביל, במהלך הפעילות נציגי מועצת התלמידים, ועד ההורים ומנכ"לית הכפר אסתי כהן בירכו את המורים במילים חמות. התלמידים סיפרו במקצועיות את המורים מהמין הגברי ועשו פאנים לקראת השבת למורות שיצאו מטופחות, יפות ועם חיוך גדול.

האמירה של ההנהלה, ההורים והתלמידים הייתה פה אחד: אנחנו מעריכים, מוקירים ומבינים שכל הצוות נרתם ועובד קשה ובמקצועיות בכל השנה וקשוב לכל בקשה – הערכה ואהבה גדולה מאוד. בכפר ציינו בהערכה גם את אוולין קרליאקר (עיסוי), הרפלקסולוגית דורית מטלון ומור כהן (מניקורסטית) שהתנדבו ביום המורה.
"אנחנו מעריכים את ההשקעה, את המחשבה ואת העידוד", כתבה מירי סבג בדברי הברכה של ההורים והוסיפה: “מוקירים את הנתינה, העזרה, המחשבה והלימוד. תודה על העשייה ועל האווירה הטובה. אנו גאים להיות חלק מצוות ביה"ס".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בואו לצמוח איתנו להצלחה!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים על מסלולי הלימוד ב"ויצו ניר העמק".