בוגרי מחזור נ"ד, בשכבת י"ב בויצו ניר העמק חגגו בשבוע שעבר את סיום לימודיהם במסיבה מרגשת בסימן תכנית הסטירה "ארץ נהדרת", עם סדרת מערכונים הומוריסטיים שהציגו את הווי כפר הנוער והאקלים הבית ספרי והובילו לפרצי צחוק בקהל. צילום: גד לוי

190 בוגרי מחזור נ"ד, בשכבת י"ב בכפר הנוער ויצו ניר העמק חגגו ביום רביעי שעבר את סיום לימודיהם במסיבת סיום מרגשת, מושקעת, יצירתית ותוססת. את ההפקה המוקפדת הובילה רכזת השכבה נורית מזרחי יחד עם הבמאי אורי זגורי וערן סיבוני. על המוזיקה באירוע היה אמון חן הררי ועל הכוריאוגרפיה דקל בכר.
בערב האירוע לבש הכפר חג ואט אט התלמידים והוריהם הנרגשים תפסו את מקומם מול הבמה. ההתרגשות התגברה בעת שהתלמידים עטו על עצמם את הגלימות המסמלות את סיום הלימודים בכפר.
השנה בחרו בכפר לשלב במסיבה קונספט בסגנון מערכונים מתוכנית הסאטירה עתירת הרייטינג בערוץ 2 – ארץ נהדרת.
במסגרת זו הציגו תלמידי הכפר המוכשרים מערכונים הומוריסטיים שהובילו לפרצי צחוק רבים בקהל ולצידם סדרת כתבות הרלוונטיות להווי הכפר והאקלים הבית ספרי.

"עמלנו על הפקת האירוע לאורך כשלושה חודשים", אמרה השבוע נורית מזרחי, “לשמחתנו כל המשתתפים, התלמידים, ההורים, המורים, הצוותים החינוכים והנהלת הכפר נהנו מכל רגע".
את התלמידים בירכו ראש העיר עפולה יצחק מירון, ראש המועצה האזורית גלבוע עובד נור וכמובן מנכ"לית הכפר אסתי כהן.
במהלך דבריו אמר מירון ליפעת זילברמן, מנהלת בית הספר שמונתה לאחרונה למנהלת אגף החינוך בעירייה כי הוא מקווה שהיא תביא עמה את רוח ניר העמק לבירת העמק.
בתום המסיבה עלו התלמידים לבמה עם דגלים וקיבלו תעודה וספר מחזור. במקביל נבחרו ארבעה תלמידים למצטיינים שכבתיים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בואו לצמוח איתנו להצלחה!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים על מסלולי הלימוד ב"ויצו ניר העמק".