זמן לתודות – יום ללא רעב

אחרי הרבה מאד עבודה מאחורי הקלעים של צוות "יום ללא רעב": מועצת תלמידים, רכז חינוך חברתי, מנהיגות שכבה י' וכמובן מחנכים ומורים מקצועיים רבים- אירועי "יום ללא רעב ה-7 במספר הסתיימו בהצלחה. וכעת הגיע זמן להודות לכל אותם אלו שלקחו חלק במיזם החברתי של ויצו ניר העמק ששב אל שטח אחרי היעדרות בשל אילוצי התקופה. בפרט נרצה להודות כמובן ובעיקר לאותם בעלי עסקים בעיר עפולה שחלקם הולך אתנו כברת דרך ארוכה וחלק אחר שמע לראשונה על היוזמה ומיד החליט להצטרף. אז רצינו לומר תודה! תודה ענקית על שהבנתם את החשיבות וללא היסוס פתחתם את הלב. ואלה שמות:

"פלאפל הנשיא", "שנקינס", "פיצה כמעט חינם", "חומוס העמק", "סאמוריו", "הסצנה", "השוק 34", "שווארמה באגט ניר", "פטרון", "השמיניה", "פיצה מאנץ'", "טלביס", "פיצה שמש", "הסביח", "פלאפל אבו נאסר", "פיקו", "פלאפל זהבה", "חומוס יעקב", "החצ'פורי", "בויה", "פיצה עידו", "הפריקסה של תתה זולי", "מחסני הגלידה", "חויה", "ממתקלידה", "כנאפה אלמוכתאר ממתקי מונהד".

זה אף פעם לא מובן מאליו ועל כך תודה! אחת מכל שלוש משפחות בישראל נמצאת מתחת לקו העוני ובחוסר ביטחון תזונתי- זה נתון שהדעת לא מקבלת וכל עוד המצב לא ישתנה, נמשיך גם בעתיד לקיים את "יום ללא רעב" להעלאת המודעות לנושא.

כתבות אחרונות

בואו לצמוח איתנו להצלחה!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים על מסלולי הלימוד ב"ויצו ניר העמק".