חטופים בלב של כולנו

יוזמה מרגשת של תלמידי שכבה י' שגייסו כספים והרימו מיזם חזותי להעלאת המודעות לחטופים. "אנחנו רוצים שכל מי שמגיע לכפר, יתבונן בתמונות ויזכור שהם בלב של כולנו"

"החלטנו שנעבור בכיתות ונגייס סכום סמלי מכל מי שמוכן לתרום ונדפיס את תמונותיהם של כל החטופים שנמצאים בשבי", סיפרה טוהר סוויסה, תלמידת כיתה י' בויצו ניר העמק, שיחד עם חברותיה, ליהי עטר ואוראל קוזניץ, הרימו מיזם אישי מרגש להעלאת המודעות למצבם של אלו שנמצאים כבר כמעט חודשיים בשבי חמאס. "חשבנו לתלות את התמונות במקום מרכזי שאף אחד לא יוכל לפספס את המיצג והוסיף ליד התמונות דגלי ישראל קטנים", הוסיפה, ליהי עטר. ואכן בזה אחר זה נתלו התמונות בעזרת תלמידי השכבה ומתנדבים נוספים שנרתמו למשימה.

רגע מרגש במיוחד נרשם כאשר אחת התלמידות שפונתה מביתה בקיבוץ ניר עם- ביישובי העוטף- ולומדת כעת בביה"ס, נעמדה לפני כמה מהתמונות וסיפרה לתלמידים על חבריה הקרובים שנמצאים כעת בשבי. " זאת חברה שלי וזה אח שלה, שניהם נחטפו, וזה אבא שלהם שנמצא שם איתם בשבי. האימא נרצחה בבית", תיארה להן את מה שקרה. "לא להאמין כמה תמונות יש כאן, רק כשרואים את זה ככה תלוי על הגדר, מבינים במה מדובר".

עם חזרתם של חלק מן החטופים במהלך השבוע, החליטו תלמידי השכבה כי על כל תמונה של מי ששב הביתה, יציינו בחותמת: ' חזר/ה', עד אשר אחרון השבויים ישתחרר. " ואנחנו ממש מבקשות מכל מי שעובר ליד התמונות, אנא צלמו והעלו לרשתות החברתיות כמה שיותר. יש לזה כוח אדיר בכל מה שקשור להשאיר את הנושא בתודעה", ביקשו להדגיש.

כתבות אחרונות

בואו לצמוח איתנו להצלחה!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים על מסלולי הלימוד ב"ויצו ניר העמק".