כדורים של תקווה

שכבה י' הפריחה כדורים פורחים מעשה ידיהם לציון יום הולדתו של החייל תמיר נמרודי שנמצא בשבי החמאס בעזה

ביום רביעי- אתמול- ה-15 לנובמבר, חגג תמיר נמרודי מחולון את יום הולדתו ה-19. תמיר, חייל בשרות סדיר, נחטף מבסיסו על גבול רצועת עזה באותה שבת של השבעה באוקטובר. נמרודי עוד הספיק לשוחח עם אביו רגעים לפני שנותק איתו הקשר. " חדרו מחבלים לבסיס", הוא אמר לו. "יורים עלינו מכל עבר". מאז כאמור, נעלמו עקבותיו ולדברי צה"ל הוא נמנה בין אלו שנמצאים כעת בשבי חמאס. אלון, אבא של תמיר, ביקש מכלל הציבור להפריח בלונים לשמיים בכל חלקי הארץ לציון יום ההולדת של תמיר, להעלאת המודעות למצבם של החטופים ובתקווה לחזרתם המהירה הביתה.

 

"שמענו את קריאתו של האב", הסבירה נגה ראובן, רכזת השכבה. "לא יכולנו להישאר אדישים והחלטנו מעכשיו לעכשיו שאנחנו ניקח חלק יחד עם כלל התלמידים שלנו ביוזמה המרגשת. חשבנו על קונספט שכבתי שבמסגרתו נייצר כדורים פורחים בעבודת יד בכיתות ולאחר מכן נפריח אותם במפגן של אחדות והזדהות עם תמיר ויתר החטופים שכבר למעלה מארבעים ימים נמצאים בשבי".

לאחר שיעור חינוך שהעבירו המחנכים ובו סיפרו את סיפורו האישי של החייל החטוף, התפנו כולם לטובת המשימה החשובה. את הכדורים הכינו בכיתות לאחר שקיבלו הסבר מתלמידי מגמת פיסיקה כיצד כדור פורח בנוי ומה גורם לו להתרומם באוויר. בכל כיתה הוכנו מספר כדורים במשך כשעתיים, תוך הקפדה על הדבקה מדויקת ואחידה. לאחר מכן יצאו כולם אל המגרש ובזה אחר זה הפריחו את התוצרים אל על. "מעבר לזה שמדובר במחזה יפה וצבעוני, זה היה אירוע מאד מרגש", סיפרה אחת מתלמידות השכבה. "לחשוב על מה עובר עליו שם בשבי, על העובדה שהוא חוגג היום יום הולדת ומי יודע אם הוא עצמו בכלל זוכר את זה. לדעת שלקחתי חלק במשהו קטן שאבא שלו ביקש, גורם לי להיות מאושרת, הלוואי והוא יחזור מהר ויראה מתישהו מה עשינו לכבודו ביום הזה".

כאמור, ברחבי הארץ וגם במקומות בעולם הפריחו בלונים של תקווה. התמונות מהאירוע בביה"ס וסרטוני הווידאו הועברו למשפחתו של תמיר וכולנו מתפללים לשלומו ומאחלים לו שאת יום ההולדת הבא הוא כבר יחגוג בביתו. אמן!

כתבות אחרונות

בואו לצמוח איתנו להצלחה!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים על מסלולי הלימוד ב"ויצו ניר העמק".