מרימים את המורל

מרחבי ביה"ס קושטו בדגלי ישראל, בשלטים ובכרזות להעלאת המורל ולחיזוק החוסן של באי הכפר. "מחזקים את כוחות הביטחון, מתפללים לשובם של החטופים"

מאז החזרה ל'שגרת חירום' לימודית בשטח בית הספר, עמלו בשכבות השונות בשיתוף מועצת התלמידים על הכנת שלטים מקוריים שנתלו במרחבים, בבניינים ובכיתות. "בימים לא פשוטים העוברים על כולנו, חיזוק החוסן הקולקטיבי הוא נדבך חשוב בקיום פעילות בית ספרית שוטפת", ציין רונן וטורי, אחראי על מועצת התלמידים. "חשבנו על דרכים להעלות את המורל שלנו, שכל מי שמגיע לכאן יראה בעיניים את הגאווה בחיילים, את זה שאנחנו כאן ביחד מאוחדים וחזקים למרות הכל".

כאמור, דגלי ישראל נפרסו לאורך תחנות ההסעה, על מבני הלימוד וזאת לצד שלטים אותם הכינו התלמידים ופוזרו במקומות רבים. בנוסף, בתחנת הרדיו הבית ספרית משודרת מידי יום בהפסקה הגדולה, מוסיקה מותאמת אותה עורכים ומגישים תלמידי מגמת תקשורת. לצד אלו עיצבו תלמידי שכבה י"ב מדבקה מיוחדת תחת הכותרת: 'ביחד ננצח- ושבו בנים לגבולם' שחולקה לכל התלמידים והצוותים החינוכיים. במקביל מתקיימות בשוטף פעילויות מותאמות בשיעורים השונים, העוסקות בחוסן ובחיזוק הביטחון האישי, תוך מתן כלים להתמודדות עם התקופה הקשה. 

כתבות אחרונות

בואו לצמוח איתנו להצלחה!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים על מסלולי הלימוד ב"ויצו ניר העמק".