כמדי שנה, במה שהפך למסורת, נערך באורוות "מרכז הרכיבה הטיפולית העמק", בכפר הנוער ויצו ניר העמק, אירוע רכיבה מוזיקלי לציון סיכום שנת הפעילות. צילום: יקטרינה בויסקיך

בכפר היו נרגשים וגאים לספר כי לא פחות מ-142 משתתפים לקחו חלק באירוע שהופק במקצועיות רבה. באירוע המרגש נכחו מלבד המשתתפים הרוכבים לאורך כל השנה באורווה גם ההורים הגאים והנרגשים, הסבים והסבתות, מנהלת המרכז איבון בן, צוות המרכז, סטודנטים שלומדים ועוברים הכשרה בקורס מדריכי רכיבה טיפולית וכמובן מנכ"לית הכפר אסתי כהן.
"היה זה אירוע מרגש ומיוחד", אמרה השבוע איבון בן מנהלת מרכז הרכיבה הטיפולית העמק, "כל המשתתפים שמחו מאוד לראות את הרוכבים עולים על הסוסים. הם צפו ב-17 מופעים, כולל מופע אחד ייחודי ומקפיץ לצלילי הלהיט "טוי" של נטע שזכתה באירוויזיון בליסבון. להערכתי כמות המשתתפים בשנה הנוכחית היא הגדולה ביותר. כל המשתתפים רכבו בצורה מקצועית, עם תלבושות מיוחדות  והכי חשוב באווירה מצוינת ונעימה. מלבד הרכיבה קיימנו מעין הפנינג כולל דוכני איפור, קעקועים, כיבוד קל ועוד. מגיע פידבק חיובי גם לסטודנטים שמשתתפים אצלנו בתוכנית הכשרה להדרכה טיפולית שעזרו בהפקת האירוע".
אסתי כהן, מנכ"לית הכפר ציינה שהכפר חש תחושת חג והוסיפה: "משתתפי האירוע המוזיקלי הם בגילאי שש ומעלה. המשפחות הגיעו עם שלטי עידוד והיו גאים ונרגשים, בדיוק כמו הילדים. טרם האירוע כל קבוצת חניכים הכינה קטע הופעה וריקוד סוסים – כולל תלבושות מיוחדות שהם הכינו ויצרו עם המדריך המקצועי. כל חניכי הכפר הוותיקים והחדשים הגיעו לעזור ולתמוך ברוכבים. במהלך האירוע הייתה תחושה של הפנינג גדול ושמח עם אווירה נעימה תחושה של עשייה, והתקדמות מקצועיות. שמחתי לשמוע את המשפחות מספרות על כך שהייתה זו שנה מרגשת עבור ילדיהם שהגיעו בכל פעם בשמחה לאורווה לפגוש את ה'סוס' שלהם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בואו לצמוח איתנו להצלחה!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים על מסלולי הלימוד ב"ויצו ניר העמק".