חשפו כותפות

חניכי מגמת לימודי משטרה השתתפו בטקס חשיפת כותפות המסורתי. "אירוע עם משמעות בו הם עוברים שלב במסלול ההכשרה הארוך".

בסימן מלחמת 'חרבות ברזל', התקיים השבוע טקס חשיפת הכותפות. במהלך האירוע אוזכרו שמותיהם של 60 שוטרות ושוטרי משטרת ישראל שנפלו במהלך הקרבות על הגנת יישובי עוטף עזה, שדרות ובלימת מתקפת המחבלים בשבעה באוקטובר. בין החללים הרבים צוין שמו של סמ"ר איליה סנקין, בוגר מסלול לימודי משטרה בויצו ניר העמק. סנקין ששירת כלוחם בגדוד 'רותם' של חטיבת 'גבעתי', נפל בקרב בעיר עזה. טקס חשיפת הכותפות מסמל את המעבר בין שלבי מסלול ההכשרה של החניכים לאורך הדרך והעברת האחריות מחניכי השכבה הבוגרת לאלו שבכיתה יא'.

"זה באמת אירוע בעל משמעות עבור כל החניכים שלנו", סיפר רפ"ק יקי קובי, מפקד המסלול. "הם מתכוננים אליו הרבה זמן ומבינים את המשמעות של לקיחת אחריות והפיכתם לבוגרים יותר בהתאם. ובימים אלו יותר מתמיד, כולם ראו והבינו מה משמעותה של משטרה חזקה ואיכותית עם שוטרים שנלחמו בחירוף נפש על הגנת המולדת. מעבר לכך, זה יוצר אצלם גאוות יחידה וזה לא פחות חשוב". בטקס נכחו בין היתר: סנ"צ רוית בנאי, ראש מדור פיתוח חינוך מאגף ההדרכה ורפ"ק אבי עייש, סגן מפקד תחנת עפולה המאמצת את חניכי המסלול. השניים דיברו על גבורת השוטרים בימי הלחימה וכי החניכים הם דור העתיד של לובשי המדים הכחולים.

הטקס נפתח בצעידת השוטרים הצעירים לקול צלילי תזמורת המשטרה ולקול תרועות בני המשפחה, חברים, הנהלת הכפר וחניכי הפנימייה. במהלך האירוע הוסמכו חניכי שכבה יב' כבוגרי קורס מ"כים, לאחר סיום לימודי מנהיגות ופיקוד וכן נבחרו חניכים מצטיינים בכל שכבה וכאלו שזכו לציון למופת בשל התנהלותם לאורך שנת הלימודים.

כתבות אחרונות

בואו לצמוח איתנו להצלחה!

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים על מסלולי הלימוד ב"ויצו ניר העמק".